Fast frakt 75,-
Rask levering - Personlig service
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Fast frakt 75,- | Rask levering - Personlig service

Ofte stilte spørsmål

Når kommer varen/e jeg har bestilt?

Vi jobber hardt for å holde en så rask levering som mulig. De aller fleste ordre som blir lagt før klokken 12:00 blir sendt samme virkedag eller innen 24 timer, med mindre det er unormalt høy ordrepågang. Hvis du har valgt å få tilsendt pakken så vil vi sende deg et sporingsnummer så snart vi har pakket leveringen din. Slik kan du følge pakkens ferd og få oversikt over hvor den befinner seg til enhver tid. Har du valgt å hente leveringen din i vår butikk, så gjelder samme leveringstider. Du vil få en beskjed fra oss når leveringen er klar til henting. Under salget, ferier og høytider kan det ta litt ekstra tid før alle ordre pakkes - men vi pakker så raskt vi har mulighet!

Normal leveringstid er 1-4 dager.

 

Jeg vil returnere en vare, hva gjør jeg?

Du har 14 dagers angrerett på ditt kjøp. Gi oss beskjed på mail frokenpedersennettbutikk@gmail.com at du vil returnere varen/varene. Bruk angrerettskjemaet som lå ved mailen du fikk da vi sendte ut varene. Fyll ut skjemaet og legg det i pakken du skal returnere. Kontakt oss og vi sender deg en returetikett. Velger du å benytte deg av den ferdigutfylte returetiketten, belastes du 100,- for fraktkostnader.

Vi anbefaler på det sterkeste å sende pakken med sporing i tilfelle det skulle skje noe med pakken underveis.

Varen må være i samme stand som da vi sendte den ut. Tilhørende emballasje og lapper, som skoesker og prislapper, må være intakte.

 

Jeg finner ikke angrerettsskjemaet, hva gjør jeg?

Vi sender alltid angrerettskjema på mail, den mailen vi sender ut til deg når vi har pakket varene dine. Da sparer vi miljøet for unødvendige utskrifter. Har du slettet mailen med anrerettsskjema, finner den ikke igjen - send oss en mail på frokenpedersennettbutikk@gmail.com så sender vi deg et nytt!

 

Jeg har forhåndsbestillt en vare, men har blitt trukket penger lenge før den har kommet?

Vi anbefaler deg å bruke Klarna Faktura ved alle forhåndsbestillinger. Da blir faktura sendt ut den dagen vi sender ut varen. Ved benyttelse av betalingskort vil beløpet reserveres umiddelbart.

 

Hva koster det i frakt?

Vi har fast frakt på 75,- (Andre fraktpriser gjelder for møbler og Svalbard). Du kan også velge å hente leveringen din i vår butikk på Jessheim, det er gratis.

 

Hvordan kan jeg betale?

Hos oss kan du betale med Klarna Faktura, betalingskort eller Vipps. Fordelen med Klarna Faktura er at du ikke trenger å betale fakturaen før du har fått varen hjem til deg og prøvd den på. Fakturaen får du på mail.

 

Sender dere til utlandet?

Vi sender dessverre ikke til utlandet foreløpig.

 

Hva skjer om varen jeg har bestilt blir utsolgt?

Varelageret oppdateres elektronisk og det kan fra tid til annen oppstå lagerfeil. I slike tilfeller vil vi kontakte deg og gi deg ytterligere informasjon. Hvis vi ikke kan skaffe varen så vil vi kansellere hele/deler av bestillingen din. Hvis du betalte med betalingskort så vil vi frigi beløpet, da kan det ta noen dager før beløpet er frigitt, avhengig av hvilken bank du har. Betalte du med faktura så vil det aktuelle beløpet slettes fra fakturaen.

 

Hvem betaler frakt ved retur?

Ved retur dekkes fraktkostnadene av kjøper, så fremt det ikke dreier seg om en reklamasjon eller feillevering. Forsendelsen er kjøpers ansvar frem til forsendelsen er ankommet oss. Vi anbefaler å sende med sporing for din egen sikkerhet.

 

Jeg vil kansellere min ordre.

Ta kontakt med oss så snart som mulig på frokenpedersennettbutikk@gmail.com slik at vi kan kansellere ordren før den blir sendt ut. Hvis varen allerede er sendt ut må den returneres av kjøper.

 

Jeg la nettopp inn en bestilling hos dere, men har ikke mottatt noen bekreftelse.

Vi sender alltid ut bekreftelse på mail. Avvent litt og se om bekreftelsen dukker opp på mailen du oppga, sjekk nettsøppelmappen din. Hvis det ikke dukker opp noen mail så har enten bestillingen ikke gått gjennom, eller du har skrevet en feil i e-mailadressen slik at vi ikke får sendt deg mail.

 

Hvordan vet jeg om dere har mottat min retur?

Vi vil sende deg en bekreftelse på mail så snart vi mottar og behandler returen din.

 

Hva skjer hvis jeg ikke rekker/ikke henter ut pakken på postkontoret?

Pakken vil sendes tilbake til oss etter 14 dager og det vil påløpe et gebyr på 250,- for uavhentet pakke.

 

Jeg får ikke lagt inn bestilling, ønsker hjelp - hvem kan jeg kontakte?

Send en mail til frokenpedersennettbutikk@gmail.com så kontakter vi deg så snart som mulig.